jävla fucking data jävel!!!!

Jag är så jävla lessen... För några dagar sedan så ominstallerades min data... Jag hade fört över allt till en extern hårddisk förutom En mapp, (med tusen mappar i den) Där jag hade bilder, videos, modellbilder, studentbilder, resor, amsterdam, chile, ALL MIN MUSIK, som jag någonsin har haft... Och tydligen så sparades inte den mappen.
Har bara bilder från de senaste 2 åren kvar allt annat är borta!! ALLT!!! Så allt som hände för tidigare än två år sedan är som bortsuddat!!  Allt som gjorts i mitt liv är borta :(  Nu har jag bara minnen kvar....
Får kolla igenom Alla mina skivor och se om jag har något sparat... FAAAN!!!

Kommentarer
Postat av: Emlan

åhhh neej! fan vad tråkigt! hoppas du hittar något alla fall på nån skiva.. :( :(

2010-08-25 @ 22:51:13
URL: http://emlanolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0