Crazy Germans!!

Här kommer lite bilder från när jag var i Hamburg och hälsade på min sjuka släkt!!!! (Märks det att jag håller på att sortera och rensa bland mina bilder eller?? haha ) Knäppare människor får man leta efter men DAMN vad kul vi hade!! :) Skrattade typ dygnet runt under de tre dygnen jag var där :D
Vi var ju där under VM-finalen, så det blev fotboll på olika barer och Reeperbahn på natten, vi gick in på en massa olika puber, barer och discon... Vi fick t.o.m åka limousin då min kusin är lite av en kändis... Han är med i ett band: Nihilng
Så det blev Mycket Skratt, mycket sprit och mycket sex (för synen iaf!) under min lilla vistelse i Tyskland!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0