:)

Trots att det är måndag så mår jag otroligt bra!
Har så mycket på gång och jag ser verkligen fram emot allt som kommer att hända nu ett tag fram över. :)

Bland annat:
• Babyshower  (maj?)
• Emmelis Visning där jag ska vara modell (maj)
• Fotografering (juni)
• Min födelsedag (juni)
• Hemligt :)
• Göteborg (sommaren)
• Resa utomlands (sol och bad-semester) (sommar/höst?)
• Stockholm (hösten)
• Blog Awards
• London (hösten)
• Lady Gaga konsert (hösten)
• Kanske Australien? (vintern)
• Kanske Thailand? (vintern)

+ allt annat som sommaren innebär...  - Alla underbara sommarkvällarna, Sitta och dricka vin och snacka, Uteserveringar, Goda fruktiga drinkar, grillkvällar, Korv med bröd och öl, brännboll, Liseberg, Köpenhamn, Ströget, Tivoli, bada, skratta, solnedgångarna och sällskapet av alla goda vännerna!  ♥


För övrigt är det mycket annat på gång i mitt huvud också... Blandade känslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0