SushiTime!

I Lördags lagade jag, Micki och Anna sushi! Det var faktiskt riktigt kul och dom blev jättefina! Det blev en jävla massa sushi!!

Hela processen i bilder:










Synd bara att dom blev så äckliga... hahaha... Tyvärr blev dom inte så goda som dom såg ut.

Kvällen avslutades med ett gäng riktigt festliga grabbar! :) Det blev tidig hemgång för jag skulle upp tidigt igår.
Men jag hade riktigt kul!

Igår var det så himla fint väder! dagen bestod av promenad och cykelrunda... Åt korv och mos från Börjes, så jävla gott! och majskolv också, älskar deras majskolvar :)

Nu ska jag packa lite, ska bo borta i en vecka! Skönt att vara ifrån lägenheten lite...

Kommentarer
Postat av: Konrad

Har du redan bokat resa?

2010-04-13 @ 19:12:05
Postat av: Paulina

Nä jag har inte det :( Allt hänger inte bara på mig tyvärr, hade det varit jag som får bestämma så hade jag bokat för längesen. men nu är det andra inblandade också så jag får vänta tills alla bestämt sig, sega jävlar! haha

2010-04-14 @ 10:56:38
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0