Thankyou for the music!

Jag ÄLSKAR musik!! Har en stor passion för musiken och vet inte avd jag hade gjort utan den!
Jag lyssnar på musik när jag är arg, ledsen, när jag är utråkad, när jag hatar, när jag älskar, när jag är glad, när jag vill bli glad, när jag festar.... alltid!

Musiken har blivit så viktig för mig för den skapar minnen hos mig som ingen kan få bort. Det räcker med att jag hör en viss låt så kan jag få minnen från en hel period i mitt liv, så härligt att tänka tillbaka på allt! Och inte endast minnen utan jag kan riktigt känna känslan jag kände då, stämningen, tankar, hur jag mådde, allt. Jag tror många förstår hur jag menar.

Varje person som har betytt någonting för mig har också någon låt/låtar som påminner mig om just den personen och tiden vi hade. Så jag kommer aldrig att glömma någon av dom! ♥

Så jävla härligt att ta på sig hörlurarna och gå ut och gå en långpromenad. TACK för att musiken finns!



Kommentarer
Postat av: djustd

Allt bra med dig?Ska du hitta på nåt kul ikväll?Kram =)

2010-04-10 @ 15:04:47
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0