Nipple covers

Det har faktiskt gått bra med att inte slösa en massa pengar på onödiga saker, Har redan sparat ihop en hel del :)
Igår var det shoppingdag på valen (ingen stor grej) men i vanliga fall hade jag säkert handlat en hel del, igår köpte jag bara barnkläder, baslinnen, och nipple covers + fashion tejp.

Det känns bra att spara när man har ett mål, i detta fallet att resa en massa :)
Nu har jag bestämt hotell och allt om jag åker till Egypten, Huragada. Så det är bara bokningen kvar nu....



Nipple covers och fashion tejp. Jävligt bra uppfinningar.
perfekt när man ska ha klänning eller linne utan BH, eller när man har lösa kläder som man vill hålla på plats ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0