morning

Idag cyklade jag till jobbet, det är något av det härligaste jag vet, att cykla eller promenera på morgonen när det är fint väder. Älskar det! Jag brukar inte cykla till jobb i vanliga fall, för det är så tråkig väg hemifrån mig, bara rakt fram heeela vägen, så jäkla trist! Nu den här veckan har jag en lite finare väg att cykla, mycket roligare då! 

Passar ju hundar nu också, och jag har aldrig varit med om att någon blivit så glad av att se mig som dom blev imorse.... hahaha... Hoppar på mig och slickar mig på hela ansiktet.. :P 

 Ikväll ska det grillas :) Så jävla gott! Hopas jag kan äta bara, har känt mig lite sjuk de senaste dagarna :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0