Hej

Hej!

Det känns som att jag kommer att få en DUNDERförkylning, min röst lät som Darth Vador imorse... Hoppas att jag inte blir sjuk!!

Det har inte hänt så mycket för min del, sitter mest hemma och inte gör någonting. Gårdagens höjdpunkt var när Micki ringde, skrattade under hela tiden vi pratade och skrattade ihjäl mig efter vi hade lagt på. (Kunde inte somna!) Hon påminde mig bl.a om ett uppträdande vi skulle framföra en gång. Vi skulle göra en dans och uppträda på min lillebrors studentfest, men vi kom inte på någon bra låt/dans (det skulle ju vara något han gillade) Enda låten vi visste att han tyckte om var en TETRIS REMIX...Vi pratade om att klä ut oss till klossar i vars en färg (helfärgade från topp till tå) och dansen skulle vara att ställa oss på ett bord och "hoppa" ner på varandra i olika "tetris ställningar"  haha.. vår knäppa humor.. Kan verkligen se bilden framför mig..
Pratade också om hur det kan komma sig att man alltid är på fel plats vid fel tillfälle?! Har ett väldigt händelserikt liv eftersom det alltid händer roliga saker runtom mig. Ingen dag är den andra lik. Och helt jävla fantastiskt att någon förstår en och känner samma :)  haha... 

Eftersom vulkanen fortfarande är igång och askmolnet vägrar försvinna, får jag vara kvar i huset ett par dagar till. Händer inte så mycket, känner mig mest uttråkad. Jävla vulkanjävel! Eyjafjallajökull... Vad är det för namn egentligen?  knappt så jag kan uttala det.

usch vad jag klagar... haha.. men allt känns trist just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0