1:a April

Anne, du ska få en sak av mig :) Filmen Liar Liar! haha!!

(Det var Mickis Idé en gång att ge den här filmen som present till en person som ljög mycket för mig. Det är många som har förtjänat den här filmen genom tiderna! man borde ha en massa på lager så man kan ge bort dom till alla som gör sig förtjänt av dom..haha) Nu var det Annes tur.. Varsågod!!






På väg hem från Idala pratade vi om någon hade blivit lurad idag, och jag satt stolt och sa att jag inte hade det och var så glad för det! Hade klarat mig igenom heeela dagen. Tills kl 22.45 för att vara exakt, då Anne lyckas lura mig. hahaha





Kommentarer
Postat av: djustd

har du lurat någon idag? :) själv glömde jag totalt att det var 1-a april...

2010-04-02 @ 01:50:54
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Anne aka liar liar

Haha sötnos där! Helt fantastiskt vad jag kan! Men jag fick ångest, det var inte ens kul... haha! PUss´n sweet

2010-04-02 @ 09:28:04
URL: http://annenimtoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0