Rastlös!

Sitter här och funderar på varför det är så sjuk ordning på bokstäverna på tangentbordet.. Någon som vet? Dom hör ju inte alls ihop på något sätt! Undrar vem som kom på just den ordningen och varför. Kunde lika bra varit A B C D E F... osv liksom. Varför Q W  E R T Y U.... ?

Jag är rastlös! Det är en nackdel med mig, jag klarar inte av att sitta still och inte göra något, får panik. Måste hela tiden syssla med något, ha någonting att göra. Kan bero på att jag alltid varit en upptagen person och alltid haft tusen grejer att göra om dagen, så jag är inte van att inte göra någonting. Det kanske inte är någon nackdel egenltigen. Rätt kul att hålla sig sysselsatt. 
Men det som inte är bra är att jag känner likadant när det gäller folk omkring mig. Jag tröttnar lätt på folk.. Jag vill hela tiden vara med någon men jag blir så sjukt uttråkad av att vara med samma person för länge. Behöver variation! Samma när det gäller pojkvän... Jag vill att han ska vara snäll och jag vill ha en massa uppmärksamhet hela tiden. Men sen tröttnar jag skitlätt om han är för "snäll" eller för "på", då vill jag ha avstånd och tycker det är sjukt avtändande. haha...  Måste vara svårt att umgås med mig.. :P

Har tråkigt!!

Roa mig någon? :)


Kommentarer
Postat av: Someone

Just nu kan jag inte underhålla dej, men kolla in http://sv.wikipedia.org/wiki/QWERTY så ses vi sen någon dag då jag ska underhålla dej. Pus och Kram! :D

2009-09-15 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0