.



Jag blir så jävla förbannad på folk som gör helt onödiga saker, helt utan anledning bara för att skada andra.
Vad tjänar dom på det? Kan folk vara så elaka eller är dom bara helt jävla dumma i huvudet som inte tänker längre än så? Vad har dom sin lilla ärta till hjärna till?

Om du nu bara ville vara elak så försök vara lite smidigare, och inte så jävla klumpig! Att du ska behöva göra sånt? Trodde du var liite smartare än så.

Tråkigt att du inte har något bättre för dig. Hur kan man vara så missnöjd med sig själv att man måste sjunka så lågt och förstöra för andra ?
Pinsamt!

Jag är aldrig elak! brukar aldrig säga taskiga saker om folk, och gör aldrig saker för att skada andra. Men jag klarar inte av när folk gör saker mot mig helt utan anledning. Något av det värsta jag vet är bittra människor som inte kan hålla truten stängd.




Tragiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0