Kalas!

Ikväll blir det kalaas :)
Vi ska fira min lillebror som har fyllt år. Fast han är inte så liten längre, han fyllde 14!!!  Jag har fortfarande en bild i huvudet på när han var mellan 4-6 år... När han var såå jobbig och alltid kom in och störde mig när jag var med kompisar eller med killar. haha.. Han gick alltid runt och smög och spionerade på oss, eller så sprang han rakt in och hoppade på oss.. haha! (jag ser honom fortfarande så) Men har är ju inte så längre! nu är han stor, så nu leker han inte med mig längre :(

I alla fall, har jag tatt på mig ansvaret att stå för tårtan! :) Så det blir direkt hem och göra den när jag slutar. Lägger upp en bild på den sen, om den blir fin vill säga. Brukar vara ganska bra på att misslyckas med allt som har med kakor att göra. haha...   Senast jag bakade glömde jag lägga i bakpulver, så jag fick STRÖ över det när kakan redan var i ugnen, ni kan ju tänka er hur ojämn den blev?? haha,.. såg ut som månen. (tror månen är gropig?)
Nä, men vi får hoppas på att den blir bra!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0