Ångra Aldrig!



     



Vad man än gör, så ska man aldrig ångra något. Allt man gör är byggstenar i ens liv. Utan det, hade man inte varit eller gjort det man gör idag.
Jag ångrar aldrig något jag har gjort! Jag försöker alltid se det positiva i mina val.
Klart man kanske hade viljat få vissa saker ogjorda eller gjort annorlunda på vissa saker idag, men det vet man just för att man har upplevt det. Hade man inte gjort dom misstagen då, hade dom bara kommit senare. Man lär sig av sina upplevelser, bra som dåliga, och man lever vidare på sina erfarenheter.
När jag ibland känner att jag ångrar något, så tänker jag på att jag gjorde väl det av en anledning?! Det var nåt man ville just då! Och det är det som räknas, man ska leva i nuet, och därför göra det som känns rätt just då.

Jag är glad över alla mina upplevelser jag har och allt jag har gjort. T.o.m när man har gjort pinsamma saker, eller varit med om konstiga situationer med vissa människor, så ser jag tillbaka på det som en kul grej.

Klart man kan vara missnöjd med vissa saker i ens liv som man hade viljat ändra, men det behöver inte nödvändigtvis vara något man kan ångra, det kan vara saker som man inte har påverkat själv!

Ångra istället det du inte vågar göra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0