Redan??

Jag har redan fått fyra förfrågningar om nyår!!... Jag har inte ens hunnit tänka på det än! Är det inte lite tidigt att planera det redan??
Tiden går så fort så man hinner ju inte förstå att det är jul och nyår snart. Men när man tänker efter så är det bara en och en halv månad kvar!! Så ska man göra något stort så är det kanske dags att börja tänka på det nu. Nyår är ju ändå nästan största festen på hela året!

Detta är svårt, vet inte vad jag ska välja? Alla vill ha svar så fort! Sälen, stor fest i Lund, en annan fest eller ett event i Malmö.... Eller ska man bara fira hemma med sina kompisar?

Folk behöver ju kanske boka, hyra lokal, ordna catering osv, så jag förstår ju att dom vill ha svar!  hmm, får tänka lite på det.
   

 

       

          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0