weekend

Detta har varit första lugna helgen på länge! Har verkligen inte orkat/ viljat göra något, igår hade jag många olika roliga alternatiiv, men gjorde inget av det. Men det kan vara skönt ibland, att bara vara hemma, kolla på film och äta massa gott.
I torsdags var vi på Malmöfestivalen igen, det var skoj. Mat, massa folk och fint väder, härligt! För övrigt så är det som vanligt, kollade runt lite bland knallarna, som mest bara har en massa skit enligt mig. Samma sak år efter år med kanske en nyhet i form av skugg-glasögon eller något liknande. Men en sak hittade vi,  J köpte en drömfångare till mig ♥ Får se om det hjälper mot mina sjuka drömmar! haha. 





I bussen på väg hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0