Fullspäckad helg :)

Hej allihopa! Detta är första gången jag sätter mig vid datorn efter vår lilla trip. Har haft fullt upp hela helgen. I fredags var vi på kräftskiva, det är första gången jag äter så mycket kräftor, har aldrig tyckt om det innan, men nu har jag äntligen lärt mig tycka om det :) 
I lördags var vi på fest hos Josse och Jocke, riktigt god mat bjöd dom på, sedan blev det A9. Efter det gick alla hem, men jag kände att kvällen inte var slut än så jag mötte upp Hannah och Therese och fortsatte på Kristall.
Igår blev det grillat hos Jontes familj, gott det med. Har ätit alldelles för mycket denna helgen! :)

















Me in my new pink bike! :)


Nu ska jag iväg och träna, lägger upp bilder från vår lilla resa lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0